"/""" Caro's Kaartjes: Makkelijke Maandag - traktatie swaps

Pagina's

9 april 2018

Makkelijke Maandag - traktatie swaps


Hallo allemaal,

We trappen de week deze keer af met de swaps, die ik heb gemaakt voor On Stage. 
On Stage is een evenement, georganiseerd voor Stampin' Up!® demonstratrices, waarbij we geïnformeerd worden over de nieuwe producten, die worden verwacht. Deze keer kregen we alvast een voorproefje van presentaties en ideetjes met nieuwe producten, die straks in de nieuwe Stampin' Up!® jaarcatalogus komen te staan. Deze komt in juni uit. En ik kan je alvast vertellen, dat er weer een heleboel leuks in staat!

Tijdens deze bijeenkomsten is er een mogelijkheid om ideetjes met elkaar te ruilen, door middel van swaps (ruilkaartjes of andere creaties). Met een swapje kun je makkelijk contact maken met een iemand die je nog niet kent en een gezellig praatje maken. Dit is geheel optioneel, het mag maar moet niet, maar het is wel erg leuk! 

Hieronder zie je de swapjes die ik heb gemaakt.
Deze keer heb ik het SUper simpel gehouden, want omdat ik zolang uit de roulatie was had ik weinig tijd en ik wilde er graag wat meer maken. Als je van iets veel moet maken, dan is het niet handig om heel ingewikkeld te gaan doen, dus bedacht ik een makkelijke kleine traktatie.

Eerlijkheidshalve moet ik opbiechten, dat ik het idee een poosje terug op Instagram in een iets andere vorm voorbij had zien komen. En dat kwam nu prima van pas!



Van mijn swapje heb ik 2 verschillende varianten gemaakt. Eentje met aardebeien snoepjes en eentje met grote colaflesjes snoepjes. Een kleine traktatie. Ook leuk te gebruiken voor als je een workshop hebt als aardigheidje voor je workshoppers of als uitdeelbedankje na een kinderfeestje.


Naast dat we de nieuwe Stampin' Up!® jaarcatalogus meteen mee naar huis mochten nemen, vind ik het allerleukste eigenlijk het weerzien van alle leuke mensen die ook Stampin' Uppen. Hierboven zie je een collage van een aantal foto's uit de hele collectie. Ik heb er gewoon wat leuke uitgepikt.

Van veel mensen heb ik ook een swapje terug ontvangen. Ik zal nog eens even verzinnen hoe ik die aan jullie ga laten zien. Want ook daar zitten leuke ideetjes bij. Wordt vervolgd...



Het was ook het feest van 30 jaar Stampin' Up! en daarom werden we getrakteerd op een overheerlijke cupcake.


Wanneer ze een feestje geven bij Stampin' Up!®, dan weten ze ook altijd wel een ambiance te creëren. Alles is tot in de puntjes geregeld. Er is zelfs tafeldecoratie! 

We mochten 's morgens en 's middags ook zelf aan de freubel een een paar make and takes maken. Ik had het een beetje te druk met kwebbelen, dus ik heb ze nog niet af. Oeps! Dat wordt van de week nagenieten bij het afmaken.

Verder waren er zoals gebruikelijk Prize Patrols, waarbij we een nieuwe stempelset konden winnen en een All Attendee Give A Way, een cadeautje voor de hele zaal. Dat zijn echt een soort Oprah momentjes. Deze keer mocht ik helpen met het uitdelen van de catalogi en deze Prize Patrols, wat super leuk was om te doen. Als die blije gezichten, zooo leuk!


Dit alles mochten we mee naar huis nemen in deze leuke tas, die aan 2 kanten te gebruiken is.
Dus hou je niet van zandkleur, dan draai je 'm gewoon naar de blauwe kant. Geniaal!


Tot slot besloten we nog spontaan een groepsfoto te maken. We hadden het vooraf niet afgesproken, dus we hebben snel geprobeerd iedereen te mobiliseren. Volgens mij staat niet iedereen erop helaas. Dat is wel jammer, maar het is niet anders. Het was een snel snel foto....iedereen in positie...allemaal proberen binnen de achtergrondbanner te passen en ja toen moest ik er ook nog bij, maar waar??? De meiden riepen: "Ga er voor liggen Caro!" En dat heb ik toen maar gedaan, want tsja...er moet er toch eentje de dwarsligger zijn.

Volgens mij heeft iedereen het SUper naar zijn zin gehad en kunnen we niet wachten om onze pre-order te doen. Ja je leest het goed, wij mogen nu al nieuwe producten bestellen uit de nieuwe jaarcatalogus om leuke voorbeelden mee te maken. Whahooo! Dat is ook zo leuk aan On Stage.
Ik ga dus snel maar eens voor zitten om een leuk bestellijstje te maken.

Wil jij er volgende keer ook bij zijn, maar ben je nog geen Stampin' Upper?
Dat kan! 
Profiteer dan van het product pakket (ook wel starterspakket genoemd) en zoek voor €46 aan GRATIS Stampin' Up! producten uit. Voor dit pakket betaal je namelijk €129 en mag je uitzoeken voor €175. Daarbij hoef je de verzendkosten niet te betalen, dus je bespaart ook nog eens €5,95.
Plus je kunt al eerder dan de rest producten uit de nieuwe Stampin' Up!® jaarcatalogus bestellen. 
Dus heb je veel op je Stampin' Up!® verlanglijstje staan, dan is dit misschien een leuke optie voor jou.  

Wil je het pakket aanschaffen, klik dan op de knop "Word lid van mijn team", dan kun je nadat je de voorwaarden hebt geaccepteerd, je gegevens invullen en vervolgens alle nummers van de door jouw gewenste producten ingeven. Let op: je kunt niet over de €175 heen! Betaling kan gewoon via automatische machtiging voor bankafschrijving.

Wil je meer informatie en heb je nog vragen? Stuur me dan gerust een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl

Fijne maandag allemaal, ik ga snel een duik nemen in de nieuwe jaarcatalogus! 😊

Voor meer Makkelijke Maandag inspiratie kun je terecht bij mijn gezellige collegaatjes:

Tot Stempels!



Voor mijn swaps heb ik de volgende Stampin' Up!® producten gebruikt:

Cellophane 4" X 6" Bags
Cellophane 4" X 6" Bags
[102757]
€ 5,50
Sponge Brayers
[141714]
€ 9,50
Starburst Punch
[143717]
€ 22,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Bone Folder
[102300]
€ 8,50


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24 uur per dag in de Stampin' Up!® webwinkel 

Klik op "Winkel nu" knop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Koop je voor meer dan €200, dan gebruik je geen host code.
Vergeet dan niet om je host reward in te wisselen voor GRATIS producten!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen
om de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.

In dit geval geldt: bestellingen vanaf €60 gratis verzendkosten.

1 opmerking:

hellendegraaf@gmail.com zei

Erg leuk hoop nog veel te mogen leren en ook zo ver te komen

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: