"/""" Caro's Kaartjes: Stamp to Share - Gift wrap

Pagina's

13 december 2017

Stamp to Share - Gift wrap


Hallo en welkom bij de laatste Stamp to Share Design Team bloghop van 2017.
Misschien kom je via het blog van mijn zeer getalenteerde collega uit Nieuw Zeeland, Paula Dobson of misschien start je deze bloghop hier. Hoe dan ook, het beloofd weer een leuk rondje te worden vol met creatieve inspiratie voor cadeauverpakkingen.

www.carooskaartjes.blogspot.com
December is bij uitstek de maand voor cadeautjes, maar wij hebben ons niet alleen op December gericht. Zo ben ik aan de slag gegaan met een cadeautje voor een verjaardag.

Persoonlijk vind ik iets van Rituals cadeau geven altijd wel leuk. Daarom heb ik deze keer lekker iets voor onder de douche ingepakt. Het doosje is versierd met het SUper mooie nieuwe Petal Passion design papier. Deze gloednieuwe zwart/witte papier lijn is vanaf 3 januari a.s. verkrijgbaar en staat in de nieuwe Stampin' Up!® lente/zomer catalogus.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Wat fijn dat Stampin' Up!® precies het juiste kleurtje karton heeft voor mijn doosje, zodat het perfect past bij het douche schuim. Ik heb de basis van het doosje gemaakt met dik wit karton en de deksel is gemaakt met Sweet Sugar Plum (oud roze) karton. 

Zoals je kunt zien is het design papier niet meer zwart/wit, zoals ik eerder schreef. Dit papier is namelijk geweldig om in te kleuren met de nieuwe Stampin' Blends. Zo kun je dit papier helemaal aanpassen aan de kleur die jij nodig hebt.



Tot slot heb ik nog een toppertje gemaakt met de bijpassende nieuwe stempelset Petal Palette.
Dit is een hele veelzijdige stempelset, die ook in de nieuwe Lente/Zomer catalogus staat. En het mooie is, dat deze set ook in het Nederlands verkrijgbaar zal zijn. Dit is nu al één van mijn favorieten uit de nieuwe Stampin' Up! lente/zomer catalogus. 

Ik hoop dat je mijn Rituals cadeauverpakking leuk vindt. Nu is het tijd om door te hoppen naar mijn lieve vriendin Barbara, die ongetwijfeld weer iets leuks voor je in petto heeft.

Nog heel veel plezier met het bekijken van alle andere inspirerende creaties in deze hop!





Aan deze bloghop doen mee: 



Tot Stempels!




5 opmerkingen:

stampwithamyk zei

Beautiful stamping and coloring! I love your gift box. Pretty little tag too! :)

Eveline zei

Wat een leuk cadeautje. En ik denk dat ik deze stempelset ook maar ga bestellen, in het Engels, hij is wel heel erg leuk.

Elly Kreutzer zei

Leuk vooral de inhoud. Hmmmm lekker. Mooi doosje.

Sandi MacIver zei

totally adorable gift box Caro, love it

Moira zei

Love the shape of the box Caroline, very classy packaging.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: