"/""" Caro's Kaartjes: Stamp to Share - Hearts come home

Pagina's

8 november 2017

Stamp to Share - Hearts come home


Hallo en welkom bij een nieuwe bloghop van het Stamp to Share International Design Team.

Deze keer zijn we aan de slag gegaan met de Hearts come home bundle. Uiteraard hebben we allemaal weer ons uiterste best gedaan, om je te voorzien van de nodige inspiratie met deze geweldig leuke stempelset met bijpassende stansen.

Dus laten we snel gaan kijken wat ik voor je in petto heb...

www.carooskaartjes.blogspot.com

Voor mijn project heb ik een idee van collega Barbara gecombineerd met een idee van collega Monica. Hier heb ik vervolgens een beetje van Caro aan toegevoegd en toen kwam dit leuke setje met kaartjes eruit.

In een transparant doosje (acetate clear box) heb ik een doosje gemaakt. In het doosje passen een paar vierkante kaartjes met een paar bijpassende labels.

Om het doosje heb ik een band gemaakt, zodat je het doosje als geschenk aan iemand kunt geven.
Zo ziet het er meteen feestelijk uit.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Heb je de leuke takjes (green sprigs) al ontdekt in de Stampin' Up! herfst/winter catalogus? En wat dacht je van die leuke kleine zilveren ornamentjes (mini ornaments)? Deze zijn SUper leuk om je kerstcreaties wat meer swung te geven.

Op het groene takje heb ik wat embossing pasta gedaan, zodat het net lijkt of er sneeuw op het takje zit. Het embossing pasta is ook al zo'n leuk product van Stampin' Up! Hiermee kun je ook een sneeuw effect maken op je kaarten. En als je er nog wat dazzling diamonds glitter poeder door het pasta heen roert, dan heb je helemaal een super gaaf effect!

Ook op de band heb ik het een beetje laten sneeuwen. Dit idee kreeg ik na het zien van de Facebook Live van collega Monica Gale.


 Monica had het briljante idee om een beetje witte inkt navulling (geen Stazon!) te mengen met wat water en dit met een oude Wink of Stella (clear) op een grijs karton te spetteren.



Wanneer je gaat spetteren, zorg dan wel dat je de omgeving goed hebt afgedekt en dat je alles waar geen spetters op mogen komen uit de weg hebt gelegd.

Laat het wel even goed drogen, want de witte inkt heeft iets langer nodig om te drogen.

Naderhand kun je nog met een goede Wink of Stella wat extra glitter spetteren voor een WOW effect.

www.carooskaartjes.blogspot.com

En zo ziet het er als geheel uit. Er passen 2 kaartjes in het doosje, als je ook dimensionals (3-d blokjes) gebruikt. Maar ik kon niet genoeg krijgen van deze set, dus ik heb een paar kaartjes meer gemaakt. De andere kaartjes laat ik je van de week nog eens zien in een andere blogpost, zodat je ze van dichterbij kunt bekijken.

Wanneer je dit project leuk vindt, dan is onze kerstworkshop op zondag 10 december a.s. zeker iets voor jou! 

Kerstworkshop

Zondag 10 december 2017 
van 11.00 - 16.00 uur 
De Vang in Wateringen

Kosten bedragen €25

We gaan super leuke projecten maken.

Kom jij ook? Dat zou gezellig zijn!

Je kunt je opgeven door het aanmeldingsformulier in te vullen.
Klik {hier} om dit formulier te openen en meteen in te vullen.

www.carooskaartjes.blogspot.com

En dit zijn de labeltjes die ik bij dit setje heb gemaakt.

Ik heb echt lol met deze set. Hij is geweldig!
Je kunt er hele gevarieerde projecten mee maken.
A.s. vrijdag laat ik je nog een ander leuk idee met deze set zien.

Maar nu is het tijd om door te hoppen naar mijn lieve collega Barbara uit Oostenrijk.
Haar stijl is clean and simple, maar altijd stijlvol. Het idee van het doosje heb ik van haar gekregen. 
Gaaf he? Het is zo leuk om geïnspireerd te raken door collega's en er vervolgens je eigen draai aan te geven. 

Heel veel plezier gewenst met verder hoppen...




Aan deze blog werken mee:


Tot Stempels!





A.s  weekend verzamel ik weer bestellingen!
Wil je mee bestellen, dan ben je van harte welkom.
Ik help je graag.

Heb je nog Stampin' Up! cadeautjes nodig voor Sinterklaas of kerst?
Wacht dan niet tot de laatste minuut om deze te bestellen, maar wees op er op tijd bij. ;-) 
Je kunt je bestelling tot zaterdagavond doorgeven.

Aangezien ik zaterdag de hele dag bij een Stampin' Up! evenement aanwezig zal zijn, zal ik iedereen die me heeft gemaild zondag terug mailen.


Voor de creaties in deze blogpost
heb ik de volgende Stampin' Up!® producten gebruikt:

3 opmerkingen:

stampwithamyk zei

Beautiful projects Caro! Love the colors and the pretty designs! Wow!!

kaneeltje zei

Leuk die spettertip en je kaartendoosje !

Linda K zei

These are stunning! And some great ideas. I look forward to seeing more blog posts about this set. I will be giving them all a try. Thank you so much for your inspiration. Take good care.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: