"/""" Caro's Kaartjes: Coffee Break - koffie cadeautje

Pagina's

11 augustus 2017

Coffee Break - koffie cadeautje


www.carooskaartjes.blogspot.com
RECEPT voor de basis van deze verpakking:
  • Neem een stuk kaartkarton van 8 x 30,5 cm
  • Ril dit op 14 cm
  • Draai je papier 180 graden om en ril nogmaals op 14 cm
  • Versier je mapje met design papier (7,5 x 13,5 cm)
  • Wil je een mat onder je design papier, snij deze dan op 7,5 x 13,5 cm en snij je designpapier op 7x13 cm
  • Wacht met het beplakken van de binnenkant totdat je het vervolg bij de volgende foto hebt gelezen.
  • Als je mapje helemaal klaar is, maak je aan de bovenkant in het midden een gaatje met de Crop-A-Dile of een andere gaatjes tang.

De Coffee Break Suite van Stampin' Up!® heeft zoveel leuke creatieve mogelijkheden, dat ik nauwelijks kan stoppen met het maken van kleine aardigheidjes. Deze keer heb ik een klein cadeaumapje gemaakt met daarin een zakje cappucino en 2 merci-tjes.



www.carooskaartjes.blogspot.com
Vervolg recept van deze koffie verpakking:
  • Gebruik strips kaartkarton van 1,3 x 10 cm om het zakje cappucino op zijn plaats te houden.
  • Plak dit aan de achterkant van je design papier vast, zodat het mooi afgewerkt is.
  • Nu kun je het design papier aan de binnenkant van het mapje plakken
  • Zorg ervoor, dat de randen van het designpapier goed vastgeplakt zijn.

Een hele poos geleden had ik iets dergelijks gemaakt met de thee bundel op de teamdag van Maaike.
Dit leuke project schoot in mijn gedachten toen ik aan het bedenken was, wat ik zoal met de Coffee Suite kon maken. Aangezien het zakje cappucino iets langer is, moest er wel het e.e.a. aangepast worden, maar dat is juist het leukste.



www.carooskaartjes.blogspot.com
Vervolg recept van deze koffie verpakking:
  • Gebruik een strip kaartkarton van 1,3 x 10 cm om de chocolaatjes, het roerstaafje en de suiker op zijn plaats te houden.
  • Leg de chocolaatjes, het roerstaafje en de suiker op je designpapier en vouw je strip eromheen.
  • Plak de strip aan beide kanten naast de chocolaatjes vast, doe dit ook naast het roerstaafje.
  • Plak dit aan de achterkant van je design papier vast, zodat het mooi afgewerkt is.
  • Nu kun je het design papier aan de binnenkant van het mapje plakken
  • Zorg ervoor, dat de randen van het designpapier goed vastgeplakt zijn.
  • Versier de strips nog met wat uitgeknipte plaatjes uit het design papier.

Ik heb 2 merci chocolaatjes aan de binnenkant geplakt, samen met een Starbuck roerstaafje en suiker.Dat was even een beetje puzzelen om het vast te maken. Hierboven onder de foto staat hoe ik dat heb gedaan.

Je kunt dit mapje naar eigen idee verder versieren. Ik heb de versiering verder vrij eenvoudig gehouden, want ik vond dat wel passend. Het design papier aan de binnenkant is druk genoeg om voor de nodige swung te zorgen.

Zo heb je toch een leuk aardigheidje om mee te nemen als je bij iemand op visite gaat of misschien als extraatje bij een cadeautje, ook leuk als bedankje of als juffen- en meester attentie.

Ik hoop dat je het weer een leuk projectje vond en dat je het ook eens gaat proberen te maken.

Een heel fijn weekend gewenst!

Tot Stempels!

Gebruikte Stampin' Up! producten voor bovenstaande creaties:

Deze producten staan in de Stampin' Up!® jaarcatalogus 2017-2018  
en zijn in ieder geval verkrijgbaar t/m 31 mei 2018

Bestellen kan via: carooskaartjes@hotmail.nl

Crumb Cake 12" X 12" Card Stock
Crumb Cake 12" X 12" Card Stock
[124274]

1 opmerking:

Jantine zei

Geweldig, dat ziet er feestelijk uit!
Groetjes
Jantine

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: