"/""" Caro's Kaartjes: Scrap Sunday - High Tide strandschilderijtje

Pagina's

11 juni 2017

Scrap Sunday - High Tide strandschilderijtje



Vandaag voor Scrap Sunday niet echt een scrapproject, maar een gestempeld schilderijtje.
 Ik vond dit ook wel leuk om in deze rubriek te showen. Je kunt namelijk hele leuke dingen doen met de Ribba fotolijsten van Ikea en de stempels van Stampin' Up!

Meer info over Stampin' Up! producten of bestellen; carooskaartjes@hotmail.nl


Laatst heb ik namelijk heerlijk zitten stempelen met de stempelset High Tide. Een SUper set als je van het strand houdt, net zoals ik.

Ik zag bij mijn Engelse collega Julie Kettlewell een super leuk schilderijtje voorbij komen. Dit wilde ik ook graag maken voor bij mij thuis. Ik had laatst vanuit Oostenrijk een heleboel leuke strand accessoires voor in huis meegenomen. Dit schilderijtje past daar perfect bij!

Lijkt het jou ook leuk om zo'n strandschilderijtje te maken? Dat kan.
Op 30 juni a.s. geef ik een workshop. Kom gezellig aanschuiven en haal de zomer in huis!


Workshop High Tide
Op vrijdag 30 juni 2017 



We gaan een 3-D schilderijtje maken met strandthema 
een paar kaartjes met de stempelset High Tide 
(pg. 140 in de nieuwe Stampin' Up! catalogus).

​Het begint om 20.00 uur en duurt tot ongeveer 22.30 uur
Deze avond zal plaatsvinden bij mij thuis in Wateringen

Er is plaats voor max. 6 deelnemers.

Kosten bedragen €17,50 (inclusief koffie/thee/lekkers)
Kosten inclusief de prachtige High Tide stempelset (t.w.v. €31) €38,50

Opgeven voor deze workshop kan tot en met 22 juni a.s. via carooskaartjes@hotmail.nl
Dit in verband met de voorbereiding en eventueel bestellen van stempelsets c.q. aanvullende materialen.


Meer inspirerende Scrap Sunday projecten kun je zien op de volgende blogs:



Tot Stempels!



5 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een mooi schilderijtje....😍

D. Bennenk zei

Heel leuk gemaakt, Caro! En een erg leuk workshop idee :)

Miriam zei

Wat een heerlijk schilderijtje! Ik hou zo van het strandthema....

Dominique zei

Mooi schilderijtje Caro! Kan zo uit de winkel komen.

De Stempelolifant zei

Gaaf hoor, zo'n gestempeld schilderijtje!!! Waar de Ikea wel niet goed voor is...;-)

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: