"/""" Caro's Kaartjes: Cottage Greetings Card Kit deel 2 - doosjes

Pagina's

28 juli 2015

Cottage Greetings Card Kit deel 2 - doosjes

Handgemaakt door Caro - Stampin' Up! juli 2015


Gisteren liet ik jullie de kaartjes zien die je met de Cottage Greetings Card Kit kan maken. En hoewel de kaarten al hartstikke leuk zijn, wilde ik toch eens kijken wat er nog meer met deze kit kan.
En zo kwam ik op Pinterest een paar leuke doosjes tegen en dat bracht mij op het idee om van de kaartbasis een doosje te maken. Met een paar aanvullende producten kom je hierbij een heel eind.
De basis van het bovenstaande doosje en het onderste doosje is gemaakt met het dikke whisper white kaartkarton wat nieuw is bij Stampin' Up! Dit is een SUper fijne basis om te gebruiken voor je doosjes of je kaarten. Een pak A4 met 24 vellen kost €8,50 (dat is 0,35 cent per vel).


Handgemaakt door Caro - Stampin' Up! juli 2015


Bij dit 2 x 2 inch doosje heb ik een halve kaart gebruikt als basis, waarbij ik de deksel heb gemaakt met het prachtige Silver Foil karton. De witte bloem heb ik weer gemaakt met het nieuwe dikke witte karton van Stampin' Up! Wil je weten hoe? Ik heb er ooit een filmpje van gemaakt! In het filmpje gebruik ik alleen een andere pons. Voor deze bloem heb ik de Pansy pons gebruikt. Je kunt het filmpje {hier} bekijken.


Handgemaakt door Caro - Stampin' Up! juli 2015


En dan nog een laatste lief klein doosje met een hartje. Gewoon omdat ik toch wel een beetje verliefd ben geworden op deze Cottage Greetings Card Kit van Stampin' Up!

Wil jij ook deze schattige doosjes maken en nog veel meer leuks met deze kit?
Dat kan! Op zondag 30 augustus a.s. geef ik een workshop waarbij ik jullie laat zien hoe je deze doosje maak + de andere projecten die van de week nog volgen. 


COTTAGE GREETINGS CARD KIT workshop

Met deze workshop vul je je verjaardagskaarten voorraad aan, heb je straks 3 leuke cadeaudoosjes klaar staan voor gebruik, maak je 2 creaties voor bijzonder aangelegenheden + een mini album! 

Datum: zondag 30 augustus 2015
Plaats: Wateringen 
Tijd: 13.30 - 17.00 uur

Kosten: wat betreft de kosten zijn er 2 opties, nl.:
1. Inclusief de Cottage Greetings Card Kit, maar exclusief Cottage Greetings stempelset  €25,00
2. Inclusief de Cottage Greetings Card Kit + de Cottage Greetings stempelset €40,00

En dan is er nog een extra optie: wil je gewoon lekker alleen de kaartjes komen maken uit de Cottage Greetings Card kit? Dan kan dat ook! Je betaalt dan €21. Dit is inclusief de Kit, koffie/thee en wat lekkers!

Alle workshops zijn excl. lijm, gluedots, 3-d blokjes en andere plaksels. Deze moet je zelf meebrengen.

Heb je interesse om deze zondagmiddag creatief bezig te zijn met deze workshop? Stuur me dan een mailtje om je op te geven: carooskaartjes@hotmail.nl
De sluitingsdatum om je op te geven voor deze workshop is op: zondag 8 augustus 2015

Wil je liever zelf aan de slag en heb je interesse om de kit aan te schaffen, ook dan wil ik je natuurlijk graag van dienst zijn! Mail me gerust; carooskaartjes@hotmail.nl

En dan nog even een opsomming van alle Stampin' Up! producten die ik voor deze doosjes heb gebruikt:


Built for Free Using: My Stampin Blog




Uiteraard mag er tijdens de workshop gebruik worden gemaakt van mijn ponsen en stansen.

Ik heb er nu al zin in om er een feestje van te maken...
Hopelijk tot ziens!


Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: