"/""" Caro's Kaartjes: Stamping and Blogging #118

Pagina's

19 augustus 2015

Stamping and Blogging #118

Vandaag is er weer een nieuwe schetsuitdaging op het Sketch & Stamp blog van Stamping and Blogging. Eenvoud siert is deze keer wel heel erg van toepassing, maar ik hou van dit soort simpele schetsen, waarmee je lekker uit de voeten kunt.


En omdat Rudolph nog op mijn tafel lag van vorige week heb ik er nog een kaartje mee gemaakt, want hij is zoooo leuk! Natuurlijk hoort bij kerst ook een beetje glitter en glam, dus dat heb ik ook toegevoegd. Voor het mooi had het touwtje 2 keer om de kaart gebonden kunnen worden, maar dat bedacht ik me toen ik de kaart al helemaal klaar was. Dat bewijst maar weer eens dat ik de kaart niet in elkaar moet lijmen voordat ik er helemaal uit ben. Maar ach, een peanut die erop let he?! Als ik het niet had gezegd, hadden jullie het vast niet geweten!
Ik kon niet zo uit de voeten met die gedraaide vierkant, dus hebb ik er een rondje van gemaakt. Dat mag toch best met een schets in het kader van de vrije interpretatie?! 


Een en ander is afgestyled met een heus kerstbelletje en een gezellige kersttekst.
Wat denk je ervan? Ben ik geslaagd voor kerstkaart nummer 2 van dit jaar?

Hier is een overzichtje met de producten die ik heb gebruikt:


Built for Free Using: My Stampin Blog



Natuurlijk heeft het designteam van Stamping and Blogging ook weer leuke creaties voor je gemaakt ter inspiratie, dus hop snel even bij mijn collega's langs om een kijkje te nemen!

Shelagh
Patrice
Marine
Amy
Kerstin
Michelle
Erna
Sandi

En wil je zelf een poging wagen om iets met deze schets te maken? Dan vinden wij het leuk om jouw uitwerking te zien! Upload jouw creatie {hier}.

Tot Stempels!


Photobucket

7 opmerkingen:

Michelle Last zei

I love your cute little reindeer and the bells are just adorable!

Unknown zei

aaah hij blijft lief! Xx

stampwithamyk zei

How cute it that little reindeer peeking through the window?!?! Love the way that you tucked the sentiment under the glimmer paper and your jingle bell is the perfect touch!!

Sandi MacIver zei

aw, he is so adorable, and the designer paper is perfect for the sketch this week.

Mariƫtte zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt. Mooie kleuren papier heb je gebruikt. Groetjes Mariƫtte

Sarah zei

Dat rendiertje is echt tof ! Liefs ☆ Sarah ☆

Patrice zei

Such an adorable card :-) love everything about it.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: